VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter igår

Kategori: Jag o min vardag

 
Blev igår kväll bestämt att åka iväg till en vän. Så de var bara och kasta sig in i duschen och bli klar på ca 30 min, sen kom kompisen och hämtade mig med bil. Vidare till honom och hans son och drack vin och satt och snacka. Kom en trevlig granne oxå
 
Sen drog vi ut på en pub som var supermysig och trevlig, varit där en gång innan.
 
Vid halv 2 inatt hade jag lyxen att bli hämtad med bil av en annan vän. Härligt så slapp jag ta natt bussen hem.
 
Oj, var jag var..jo i hålan Klippan..haha..men bättre än Perstorp iaf..haha. Skönt och komma bort och se folk man inte känner, blir lite privatare då med att man slipper fulla folk som kommer fram och ska kramas och babbla.
 
Men mindre kul och komma hem till en tom lägenhet, första gången jag gjort det mitt i natten sen Smulan fick somna in för 2 veckor sedan (ja exakt 16 dagar sen idag). Det var inte alls kul, så somna typ 6 i morse.
 
 
Denna cider är en klar favorit den puben...slurp säger jag bara. Så blev ett gäng såna, 3-4 tror jag, får väl kolla mitt konto. Inte bra och gå ut med VISA kort..haha
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: