VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hon ville in

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade tidigt i morse av att jag hörde Smulan jama och krafsa på ytterdörren. Tog en bra stund innan jag fatta vad som hänt. Jag hade alltså drömt att hon smet ut i trappan ut jag sett det och sen talade om att hon ville in. Hemskt och drömma en sån sak. Gick ju inte och somna om för blev så ledsen att det inte var sant.
 
Allt kändes så himla verkligt.
 
Detta är ju inte det enda. Tycker jag hör henne dagligen på olika ställen här hemma. Att hon hoppar ner från nåt, kommer gående bakom mig när jag sitter vid datorn, eller att hon kommer upp i sängen m m.
Jobbigt och höra och känna detta utan att hon är där.
Skulle göra vad som helst för att få henne tillbaka.
 
Men en sak vet jag och det är att jag gjorde rätt i att kremera henne, så jag fick hem henne igen. Känns tryggt och veta var hennes kvarlevor är. Och att man kan ha det så föralltid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: