VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kryddade byxor

Kategori: Äventyr

 
 
Varit iväg på Åby marknad i Klippan, så nu behöver man inte åka på fler denna sommaren. Sett en, sett alla..haha. Fast vem vet, blir säkert fler, jag menar jag går ju kurs i Helsingborg och där är ju festival i slutet av juli.
 
Hittade idag ett par orange färgade 3/4 dels byxor. Äntligen, letat som en galning efter denna färg eller grön när det gäller just såna byxor. 150 kr var inte farligt dyrt tycker jag. Jag lär ju synas om nån blir av med mig..haha
 
 
 
 
Oxå såklart kryddor som jag köper varje sommar. 11 påsar för 100 kr, som hittat. Så nu kan jag fortsätta och skapa goda recept igen. Köpte även koriander som jag ska experimentera med, aldrig använt den kryddan ju.
 
Den indiska kryddan påminner lite om curry, men så mycke mer och godare smak, rundare lixom, fick ju dille på den för ett tag sedan. Hade glömt att jag köpte en påse förra sommaren, och poff så var den helt plötsligt slut. Så hoppas 3 påsar räcker till nästa sommar, annars får jag se till o köpa fler på en annan marknad innan säsongen är över
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: