VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Som det kan bli ibland

Kategori: Fest/Party

 
 
Hade ju bestämt att inte göra ett dugg på själva midsommarafton, men allt kan ändras och det är då det blir så mycke roligare.
 
Åt midsommarmat med mamsen och gick sedan hem för att bara ta det lugnt. Satte mig en stund vid datorn, vilket resulterade i att jag prata med en person där på chatten och detta sluta med att denne kom hit och vi gick vidare till ängen och drack vin där.
Fick tända en liten brasa där (finns en färdig grill) pga alla knotten, riktigt ettriga var dom. Lite efter midnatt gick vi och letade upp festen vi visste fanns. Gott om folk. Blev även ett nattbad. Kom hem klockan 7 på lördagsmorgonen. 
Så summan av detta var att jag hade en väldigt trevlig midsommar.
 
Igår tog jag det lugnt med massa film och så, såklart inte ett dugg bakis. Härligt....
Men gissar att många var det istället...haha
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: