VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vädrets makter

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha och nu är folket igång igen och klagar via facebook på att det är en typiskt svensk sommar för att det regnar. Men alltså helt seriöst hallå vem bryr sig, skaffa er ett liv va..hahaha.... lite regn skadar inte och behövs för att naturen ska fungera. Och sommaren är faktiskt inte slut än, som alla alltid vet så brukar det bästa vädret komma i augusti. Så håll ut gott folk, minst 2 mån kvar på sommaren, ja om de räcker, vi har ju i flera år nu haft varmare än vanligt ända in i oktober
 
För min del passar det utmärkt eftersom jag påbörjade min storstädning igår. Och jag klagar aldrig på vädret. Vi styr inte över vädrets makter. Plus finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.haha
 
Nä nu ska jag ner och lägga i en maskin tvätt
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: