VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Magen och de där ute

Kategori: Dagens midda

 
 
Oj oj oj vad mätt jag är i magen nu. Blev köttfärslimpa idag, och hemmagjord mos även idag eftersom de var så gott igår, plus grönsaker såklart.
 
 
 
Skrev så här i morse:
Vaknar upp till snö idag, eller ja det började ju faktiskt sent igår kväll att komma. Till och med jag som verkligen tycker snö är sååå underbart tycker nu att det får vara nog. Men det är ju för att vi haft underbar sol i flera dagar.
Hoppas de vänder efter denna veckan.
 
Och nu när det är kväll och jag ser att vi fått runt 1 dm så ångrar jag mina ord i morse, för nu sprätter de riktigt mycke i kroppen av all härlig snö som kommit. Och det snöar fortfarande, så blir spännande detta och se hur mycke mer det kommer, i alla fall för mig. Oj vad många nog blir lite smått "arga" på mig nu..haha
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: