VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Till Vederbörande

Kategori: Tankarna flödar

 
La igår ut en frågestund i min blogg och fick då en fråga från Per i Perstorp (Billesholm/Ekeby). Svarade på denna och anade sedan vad som komma skulle och så rätt jag hade. Och för mig är det inte så svårt och räkna ut varför just Du kommer med dessa frågor.
 
Jag har aldrig och kommer aldrig få ett behov av att behöva hävda mig om vem jag är och varför. Utan det är upp till var och en och gilla mig eller inte. Alla kan inte tycka om alla och alla har alltid nåt elakt och komma med för att man inte är som alla andra. För de som säger nåt negativt om mig är ju just såna som är avundsjuka på nåt jag har eller är som inte de har eller är. Plus att de inte har ett eget liv. Men det bjuder jag på.
 
Jag är nöjd med att jag har min mamma och mina vänner runt omkring mig och att dom vet vem jag är och varför. Mer än så behövs inte för mig. Jag säger alltid vad jag tycker och tänker rakt ut utan och blinka och är det det som folk har svårt för med mig så varsågod, jag är som jag är Du/Ni är som Du/Ni är.
 
Så nog om detta för min blogg är min blogg och jag väljer själv vad jag lägger ut i den, och gillar man inte det, ja då är det ju väldigt enkelt att bara sluta läsa den..eller hur???????????!!!!!!!!!!!!?????????
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: