VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 MAJ

Kategori: Jag o min vardag

 
Är ni bakis idag??? Rätt åt er..hahaha
 
Inte jag, för jag tog det lugnt igår och körde på med massa avsnitt av 90-tals serien "Tre Kronor", men å andra sidan vet ni ju att jag ALDRIG blir bakis. Fast känns som man ändå var ute igår pga att jag och mina grannar inte fick sova förrän vid 4-tiden i morse pga en galen granne. Tur man inte skulle upp halv 6 idag, för då hade jag nog gått i taket..haha.
 
Händer då denna 1 maj som även är en ingång i ännu en ny månad, hallåååå var tar dagarna vägen.
 
Idag har jag funderingar och tankar kring att baka kardemummabullar, ta en PW på 1-2 timmar i skogen, sol och klarblå himmel ju. Oxå ska jag fixa mig en kycklingsallad att ta med mig in på kursen imorgon.
Blir säkert röja lite här hemma oxå, som om jag inte gör det varje dag då..haha..men att ha rent och fint är A och O för mig. Så dammsugaren kommer ju i alla fall att åka fram.  
Sen får jag se vad mer det blir idag...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: