VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bättre köp får man leta efter

Kategori: Kläder

Har i många år köpt mina behåar på cellbes, men de senaste två åren när jag beställt så har deras DD kupa varit för liten och fått skicka tillbaka hela tiden. Och i förra veckan av en slump så dök det upp reklam om 3-pack  bygel behåar för endast 199kr på facebook. Slog till och beställde 2 paket.
 
Och kan ju säga att det är de bästa jag nånsin haft, de är mjuka och behagliga och man känner inga band eller tryck i axlar som skaver och håller på. helt underbara är dom. 80E är min storlek, så nu kommer jag alltid att beställa därifrån. De har även större stolekar än E.
 
Klicka på länken så kommer ni till de jag köpte
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: