VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu gör jag....

Kategori: Jag o min vardag

....kväll!!!
 
Har varit en relativt bra dag trots att mina tankar hela tiden går till lilla Smulan.
 
Men fick nya öppningar inne på kursen idag, fast tänker inte avslöja något innan jag varit på mina möten nästa vecka. Bara att hoppas på det bästa. Och går allt igenom så lär det bli att flytta och starta ett nytt liv nån gång efter sommaren. Ja starta nytt liv eftersom det innebär ny mark med nytt folk. Såklart hänger de gamla livet alltid med i bagaget. Men att komma från Perstorp kan nog bli ack så skönt.
 
Som sagt inget avgjort än. Allt ska klaffa. Och om det inte gör det så är det ju bara att ta nya tag. Positiva jag, som alltid!!
 
Härlig sovstil på min lilla tös
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: