VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ska eller ska inte, det är frågan det

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nääää vad är detta. Tyckte de var igår typ jag skrev att det var fredag igen, och nu är fredagen här igen. Snacka om att tiden rusar nu. Men vad gör det när vi går mot sommaren. Ja även om snö är de bästa jag vet..haha. Men nu kan man snart gå ut i endast en kortärmad tröja och såna där knäkorta byxor. Hur härligt är inte det då.
 
Idag är planen att sitta ute med några vänner och dricka lite vin och öl, kanske grilla lite med, får se hur de blir med detta. Har ju...*suck*..fått min mens, typiskt den var försenad annars hade den varit borta idag, intressant va..haha.
Men är inte så road av att vara ute när den är med mig ju..hmm....hoppas kunna göra som planerat i alla fall.
Annars får vi väl ta detta nästa helg. Många sommarkvällar framför oss ju, så vi hinner nog..haha
 
 
Vad ska ni själva hitta på en solskensdag som denna??? Berätta gärna!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: