VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Upp och ner hela tiden

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja som ni alla vet så finns det absolut ingen inspiration till att blogga. eller för den delen göra mycke alls. Allt detta pga katten, hon mår dock fortfarande helt ok trots cystan som syns och som hon tvättar ganska mycke, så den är rosa. Men har regelbunden kontakt med veterinär. Och fortfarande så kan hon få leva vidare så länge hon inte ahr ont eller slutar äta eller sover för mycke.
Och kan ju säga att vi leker en del, hon jagar forfarande saker som man drar runt med, min busiga lilla katt. Och äter gör hon lika mycke fortfarande.
 
Idag tog jag mig lite egen tid faktiskt och gick ut på en 45 min promenad i skogen för att skingra tankarna lite, ja så gott de gick, men med min runkeeper så visa de sig att jag gått hela 4 km..wow. Bättre än inget. Så tänkte försöka göra detta så ofta jag kan och känner för det.
Jag mår ju som jag gör eftersom väntan är jobbig, så det går upp och ner hela tiden. Förösker få min vardag att fungera med allt som är viktigt. Tack och lov så måste jag inte längre åka till Helsingborg varje dag, utan nu är det bara två halvdagar per vecka. men är ändå hemifrån för många timmar tycker jag, typ mellan 6.30-14.00. Hoppas bara inte hennes sista dag kommer just när inte jag är hemma.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: