VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Film dejt

Kategori: Jag o min vardag

 
Torsdag och va fan, helg imorgon igen. Men inte mig emot, ser ju framemot morgondagen. Nåt som jag tycker är kul är att få träffa nya människor. Vilket jag kommer att få göra imorgon på en fest jag ska till.
 
Kanske även ikväll, en filmkväll med skräckisar. Så idag ska jag fixa ordning ordentligt med mitt surround system i vardagsrummet så man kan se film på min stora platt TV. Bra ljud i den och systemet.
 
Idag ska jag iväg till Netto och köpa det godaste jag vet. JULMUST...ett helt 24 flak...*slurp*. Frågan är hur länge dessa kommer att räcka för mig..haha. Ni vet väl hur tokig jag är i denna dryck vid detta laget..haha!!!!!!!
 
Just de ja, bollen är i rullning igen och nu väntar jag på nytt startdatum för att kunna fortsätta min kockutbildning. Härligt...
Hoppas jag får vara frisk nu med. Har ju varit det i 2 veckor...peppar, peppar
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: