VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grrrrrr

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag är det fredag och jag går här hemma med ischias, vaknade med dessa smärtor o knappt sovit inatt. Jävla skit rent ut sagt. Det är de enda tråkiga med att vädret blir kallare för då kommer det onda.
Kan knappt sitta, gå och ligga. Tafit smärtstillande och hoppas de lossnar, plus har lite övningar som jag fått från sjukgymnasten för 10 år sedan då det började. Så ska köra lite sådana.
Ska ju lixom på fest idag ju på annan ort, men vi håller det öppet och hoppas på att de onda går bort. Ja schas iväg med det onda, inte acceptabelt när det är helg ju. Eller hur?
 
Kanske lite julmust hjälper de onda..haha...hm..de är väl o drömma i alla fall.
 
 
Hade ju andra planer oxå som involver festen, ett är intsällt men ett annat väntar jag svar på..hoppas
 
 
 
Trevlig fredag till er alla om vi inte hörs mer idag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: