VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ljudlös

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Ååå alltså, fan och allt vad det heter. Upptäckte nästan nyss att jag glömt sätta på ljudet på telefonen, vilket jag gör typ varje morgon. Och jag som varit uppe sen halv 8..grrr.
 
Så nu missa jag ett erbjudande via sms om en spontan tur till Ullared med min granne, något vi pratat om ett bra tag att göra...grrr... Fasen att hon inte skrev till mig på facebook, har ju suttit och hållt på vid datorn sen jag vakna typ.
 
Ja ja....får väl bli en annan gång då. Även om det hade varit kul och kommit iväg och kanske fått hem en hel del mer julpynt, eftersom det är sånt jag håller på med denna veckan här hemma.
 
 
Grrrrrrrrrrrrr...morrar lite till...hahahaha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: