VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Många timmar, men fint blir det

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Började sy nya julgardiner till köket igår, och fortsatt idag, ser ut som dom kommer och bli färdiga imorgon. Tar tid med att sicksacka, nåla överallt och sen sy. Men kul är det och fint kommer det och bli. KÄnner redan hur dessa gardiner kommer och göra ett varmt och mysigt kök.
 
Nu är middan i ugnen, ugnsstekt falukorv och hemmagjord mos. Riktigt hungrig, inte ätit sen 9 i morse. Man glömmer lixom bort tid och rum när man har fullt upp och helt inne i det. Så att vänta i
40 min nu är hemskt med en kurrande mage. Synd om mig..haha
 
Jaha oxå har vi då fredag imorgon igen, tiden rusar då verkligen i 200 nu. Funderar på en lugn hemmahelg med massa film och serier, ska ju ändå påbörja julstädandet från golv till tak. Men med mig vet man aldrig, är så spontan så vad som helst kan ändras och hända. Men satsar i alla fall på en vit helg, ett bra tag sedan jag hade en sådan.
Just de ja, kanske kanske får besök med kom jag på nu, men det får man se då.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: