VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Originals

Kategori: Serier

 
Jaha och hur har jag lyckats missa denna seriestart..hmmm...och grrr på mig.
 
spinoff-serie, The Originals(Julie Plec, USA, 2013-), som alltså handlar om de tre kvarvarande originalvampyrerna, det vill säga Klaus(Joseph Morgan), Rebekah(Claire Holt) och Elijah(Daniel Gillies).
 
 
 
 
 

The Originals handlar om syskonen Mikaelson, mer känd som världens ursprungliga vampyrer: Klaus (Joseph Morgan), Elijah (Daniel Gillies) och Rebecka (Claire Holt).

Nu måste Klaus strida mot sin skyddsling, Marcel (Charles Michael Davis), som nu är ansvarig för New Orleans för att ta sin stad tillbaka eftersom han var den som ursprungligen byggde upp New Orleans.

 

 

 
 
 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: