VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Beslut är taget

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag har jag tagit ett beslut tillsammans med AF att avbryta min utbildning pga att jag varit sjuk så mycke sen starten.
 
Så det som kommer att hända är jag ska få ett datum när jag kan påbörja den igen, och då blir detta från början. Härligt, äntligen förstod dom vad jag ville.
Sen är de peppar, peppar för att jag får vara frisk.
 
Hur helgen var kommer ni inte att få veta, tyvärr..vill ju vara lite hemlig..haha. Man delar inte med sig om allt i sitt liv i bloggen, men det förstår nog alla som läser om mig och vet vem jag är. Lite privat vill man ju faktiskt vara.
Men kan ju säga att min helg var kanon, plus att de hände en sak som jag inte hade räknat med, och hur nöjd jag är över detta stannar mellan mig o den/de som de gäller
 
Nu ska jag röja balkongen så inte allt som är där far iväg med kommande storm, vill ju inte att nedersta rutan i balkongdörren ska gå sönder.
Så får man hoppas att de inte blir så illa så strömmen försvinner. Vill gärna kunna kolla TV ikväll och sitta vid datorn.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: