VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

HAVEN & JAG

Kategori: Jag o min vardag

 
Helgen är räddad, hittade en serie här hemma som jag glömt bort att jag hade men minns att jag tipsat om den här i bloggen för ett bra tag sedan. "Haven" heter den, sett ett avsnitt och den verkar bra. 3 säsonger har jag så de ska väl räcka ett tag, hoppas jag.
Passar bra nu när jag åkt på en dunderförkylning igen (en månad sen sist), hoppas bara inte jag åker på en ny lunginflammation. En sak är säker och det är att jag kommer att bo i sängen i helgen som de känns nu, så får jag hoppas det hjälper att bli frisk till måndag.
 
Om serien:
 
Haven är en drama TV-serie löst baserad på Stephen Kings roman Colorado Kid. Serien handlar om underliga händelser i en fiktiv stad i Maine som heter Haven, och är filmad på södra stranden av Nova Scotia i Kanada. Den är en amerikansk / kanadensisk samproduktion.
Skådespelare är Emily Rose, Lucas Bryant och Eric Balfour, vars karaktärer kämpar för att hjälpa stadsbor med övernaturliga lidanden och skydda staden från effekterna av dessa lidanden. Författarna av serien är Jim Dunn och Sam Ernst.
 
 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: