VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha då var de gjort

Kategori: Dagens midda

 
Egen kalops blev det idag som jag redan berättat tidigare, och den blev lyckad, som alltid när jag lagar mat..haha...måste få skryta lite ju!!
Har allltid ätit mammas kalops, därför aldrig blivit av att jag gjort det själv. Men det är inte så att hon lagar mat till mig, utan vi bjuder hem varandra varannan gång typ, plus att hon alltid får en portion när jag hittar på nya maträtter. Varför inte lixom? Hon är ju min mamma och tog hand om mig när jag var barn, så nu är det min tur att visa min uppskattning.
 
Kommer att lägga ut mitt recept på detta i min matblogg, men tror inte det blir idag. är ni nyfikna så håll koll och glömmer jag så påmin mig gärna om ni känner för det.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: