VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha

Kategori: Jag o min vardag

 
Då är man sjuk igen. Ringde VC men dom ville inte ta emot mig pga att mitt halsonda börja igår, och halsprov visar inget förrän efter 3 dagar. Och ändå är mandlarna superstora och gör ont, haft ont i kroppen hela veckan och idag har jag feber, ont i kroppen och helt orkeslös.
 
Till svar fick jag att vila och försöka kurera mig över helgen, annars fick jag ringa för en tid till läkare på måndag. Och sen var de så oxå att mitt immunförsvar är nedsatt pga lunginflammationen jag nyligen haft. Så hoppas att detta mående bara är en enkel förkylning.
 
Det enda positiva med att vara sjuk över helgen är att jag inte missar så mycke av min utbildning. Och imorgon är det min födelsedag och verkar som jag kommer att ligga sjuk då.
Har i alla fall avbokat resan till Köpenhamn. Den får vi ta en annan gång
 
Nu ska jag bädda ner mig igen och hoppas på att inte bli alltför sjuk.
Tur jag har massa filmer och nya avsnitt från serier.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: