VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag igen, och en regnig sådan

Kategori: Jag o min vardag

 
Veckan som gått har verkligen rusat iväg, men är väl bara för jag legat sjuk, äntligen på bättringsväg, medicinen jag fick har verkligen gjort underverk. Fortfarande förkyld o hostig men mår mycke bättre. Skönt.....
 
Helgen har varit helt ok och lite till.
 
Lugn fredag med Idol och tacos.
 
Igår lördag storstädade jag och hade en "dejt" med film och lite annat. Perfekt dejt, eller hur..du vet vem du är..hehe
 
Idag kan jag bara ta det lugnt eftersom jag tvättade i fredags och städningen är klar.
 
Lite sugen på att börja sy gardiner som ska upp i köket till första advent. Tyget kom ju i fredags, mycke snabb leverans från http://www.cellbes.se/
Bara 3 dagar tog det, kan man verkligen inte klaga på
 
Men tror jag väntar med att sy dom, annars vill jag ju bara ha upp de med en gång..haha
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: