VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

American horror story

Kategori: Serier

 
 
 
Igår började jag kolla serien "American Horror Story". Hört mycke om den från och till ganska länge och tänkte ge den en chans. Men vet inte vad jag ska säga. den är lite knasig och rörig, fast rörig på ett bra sätt för man fattar allt. Efter 3 avsnitt orka jag inte mer, det blev för mycke. Fast där är nåt som håller mig kvar som jag inte kan sätta finger på, därför lär jag ju se klart säsong 1. Bara måste få se hur de slutar. Som sagt...en skum serie, men på ett bra sätt
 
Läste att de finns 3 säsonger o att alla 3 är fristående. Vilket känns bra. Följer ju så många serier redan som det är, även om den del har paus pga säsongen har tagit slut.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: