VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Cirkus i byn

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Idag är det cirkus i byn. Usch säger jag bara. har aldrig varit på en sådan och kommer aldrig att gå på de. Jag tycker att vilda djur ska vara i det vilda och infångade till att torteras för att göra massa konster för att roa vuxna och barn. Det är så fel att visa barn sånt. Sen när dom växer upp så upptäcker dom att det inte är rätt.
 
Nä just det..DET ÄR FEL att få djur att göra saker de inte är födda till och skapta för.
 
Tur att lagen om elefanter har kommit i Sverige i alla fall. Dessa stora djur ska vara kvar i det vilda. Har hört hur de görs med dessa i t ex. Thailand..fy fan säger jag bara. Blir arg bara jag tänker på det.
 
Behandla djuren så som du själv vill bli behandlad!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: