VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glädjande samtal

Kategori: Jag o min vardag

 
Har varit ute på en 3,5 km promenad och även varit i byn i lite ärenden. Och medan jag är på väg hem så ringer telefonen.
 
En person som jag inte pratat med sedan i höstas, som kom med ett förslag som jag sa ja till. Nu är de bara och vänta och se om jag är rätt person. Man kan ju hoppas. Blir de så blir de.
Blev bara så glad att personen ringde just mig bland 200 personer, de säger en hel del. och folk säger att inget kommer hem till dörren, men detta gjorde verkligen det. 
 
Oavsett svar så är det glädjande för då vet jag hur brett och bra kontaktnät jag har
 
Nu ska jag fortsätta med min vårstädning som jag påbörjade igår, allt från golv till tak som gäller.
Blir kanske en promenad till lite senare eftersom de är så fint väder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: