VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Matiga muffins på mitt vis

Kategori: Dagens midda

Satt och tänkte på gratänger, pizzabullar och annat sånt där blandat gott man blandar ihopa och stoppar i ugnen.
Och då kom jag ju på att jag flera gånger i veckan äter ugnsbakade grönsaker/rotfrukter och varför då inte göra som man gör när man gör gratäng eller dom där zucchiniplättorna jag började göra förra veckan. Sagt och gjort har jag nu testat detta idag. Och det var mycke godare än att göra så med rotfrukterna än att lägga dom skivade i en form.
 
 
Receptet hittar ni som vanligt i min matblogg via länken här:
 
 http://mariesrecept.blogg.se/2014/april/muffins-med-rotfrukter.html
 
Går den inte o klicka på så kopiera o klistra in i adressfältet
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: