VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När får jag vara helt frisk?

Kategori: Tankarna flödar

 
Inte nog med att min IBS har krånglat länge nog nu, lagt om kosten och det har då blivit en aning bättre. Men nu har jag dessutom fått magkatarr från helvetet, kan inte äta utan att de svider o molar o krampar efteråt. och kraftigt illamående. Så trött jag blir. Nu får jag lägga om kosten ännu mer och jag som ska äta tacos i helgen...grrr...ja ja de tänker jag iaf göra ändå. 
 
Upptäckte även igår att jag gått ner runt 12 kg, vet inte på hur lång tid, men gissar att det är på drygt 2 månader. Kommer ihåg när jag fick min IBS hösten 2008 o rasade hela 10 kg på 4 veckor.
Ja ja strunt samma, har aldrig brytt mig om de här med vikt, vaken hos mig eller andra. Tycker inte man ska vara pinnasmal, fast dom som är de o inte kan hjälpa de är såklart undantag.
Minns själv för ca 15 år sedan, då vägde jag 56 kg o kollar jag då gamla bilder på detta så vill jag inte vara så liten igen faktiskt, även om jag bara är 157 cm lång.
 
Och inte nog med detta så har jag denna förbannade hosta kvar sen 4 veckor tillbaka, plus att min astma krånglar nåt enormt.
Nähä nog om alla mina sjukor, finns alltid de som har de värre.
 
Önskar er alla en trevlig fredag iaf
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: