VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vilodag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Tar en paus från promenad idag, tror jag..man vet aldrig..haha..tog ju 2 rundor igår
 
Valborg...
Är bjuden på fest, men det innebär och sova borta så jag har STOR beslutsångest. Fast hade nog varit kul och åka på den festen med massa folk, gamla och nya.
 
Men å andra sidan kan de kvitta om jag är hemma, för de här med och dricka har jag tröttnat på konstigt nog. Men kan vara som så oxå att allt folk blivit så tråkiga, de vill inget, orkar inget osv.
Och jag som alltid är på G, speciellt för allt som är dumt..haha.
 
Nåja, nån som har nåt förslag för idag/ikväll så är de bara och höra av sig så tar vi det därifrån. Kanske blir så att du/ni kan hänga med på festen eller gör vi bara nåt här hemma typ.
 
Allt kan hända innan det är kväll....jag är ju så spontan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: