VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Yehooo fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Den började med en promenad på 3,5 km och en stabil frukost med rostat och kokt ägg..mums. Och har nu varit ute i ärenden, plus bjudit mamma på en lätt lunch. Zucchiniplättar som jag provade igår. Och hon precis som jag tyckte det var jättegott.
 
Ska ta tag i lte mer städning nu och funderar på att prova och göra äpplechips, tar ju 4 timmar i ugnen. Passar bra och göra medan man är hemma och gör annat.
 
Oxå var de då fredag och helg igen. Har fått ett förslag att en person vill komma hit idag och sitta och dricka lite vin, öl och cider. Får se om jag gör det idag eller inte. är inte supersugen på det faktiskt.
Kanske känner mer för det imorgon, vem vet....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: