VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett orosmoment borta

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Igår var min sjukdom igång igen. Vaknade upp med världens yrsel och kom inte ur sängen förrän vid middagstid. Tröttsamt och inte veta hur många dagar i veckan man ska drabbas.
Så ringde vårdcentralen och min läkare ringde mig idag och ska skriva ett sånt där intyg så jag slipper karensdagar och själv kan avgöra när och hur jag kan vara på min aktivitet, en månad till att börja med. 
Kan ju säga att det lugnade mig mycket, med en massa karensdagar varje månad förlorar jag ju en massa pengar, och det vill man ju inte.
Remiss är även skickad till öronkliniken och imorgon hoppas jag komma iväg till vårdcentralen för att lämna prover.
 
idag blir det att ta det så lugnt jag kan och hoppas på det bästa när jag vaknar imorgon.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: