VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte som planerat

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Jaha ännu en dag då man vaknat supertidigt att åskoväder och det håller på än, timmar nu ju.
Och jag som skulle hämtat grannens dotter för en runda i skogarna och sett om vi kunde plocka lite blåbär och kanske till och med svamp.
Ja ja, sista semesterveckan för mig, så hoppas vi får en annan dag att göra detta istället.
 
Som det ser ut nu blir det en innedag, kanske tur att städningen inte blev klar igår. Tar tid och städa allt från golv till tak, och idag är en perfekt dag för att fortsätta med detta.
 
Denna veckan har jag planerat in en dag till Danmark med mamsen. Sen tar jag resten som det kommer.
Borde egentligen göra ett par ärenden idag, men det är ingen brådska, går och fixas imorgon med.
 
Kan inte fatta att augusti är här. Var tog juni och juli vägen, särskilt juli.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: