VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

ledig och flitig

Kategori: Jag o min vardag

 
Ledig dag med uppgift och göra hemma.
Så idag ska jag städa mina köksskåp och lägga in nytt hyllpapper i skafferi, ser alltid mycke frächare ut. Jävla mjölbaggar som dyker upp då och då, och ändå har jag inget gammalt där eller liknande. Tror det är huset det är fel på, gammalt och fallfärdigt..haha. Nädå, min lägenhet är lika fin som när jag flytta in här för 11 år sedan. Fast funderar på om jag skulle be om färg o måla om vardagsrum kanske.
 
Trots ledig dag så har jag ändå varit uppe sen kl:6. Ingen sovmorgon här inte, undrar när jag hade det sist. men så är det och vara dålig sovare. Fast sova kan man ju göra när man blivit pensionär..haha.
 
Och idag verkar det som att mamma åker hem från mormor i Trelleborg, ser ut som hon mår bättre nu. Peppar, peppar...hon är ju ganska gammal, 85 år snart.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: