VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

5 år sedan

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Nu sitter jag här med handduk om ett nyfärgat hår. Kom på att det är 5 år sedan jag valde att bli svarthårig, vilket jag verkligen inte ångrar.
 
Född blond och vill verkligen inte vara det igen, kollat gamla bilder med jämna mellanrum, men känner bara att det där är inte min färg längre.
 
Okej har väl lit grått under det svarta kan jag tänka mig om jag hade låtit de växa ut en längre tid, men vad gör det. Hör ju till att bli gråhårig när man åldras. Kan tycka det är lite charmigt på vissa faktiskt. Men så är det med allt, en del klär i vissa saker och en del inte.
 
Men som de ser ut nu så kommer detta svarta att följa mig livet ut, går inte och färga över med annan färg utan att bleka det och nej tack vill inte ha sånt frätande skit i mitt långa hår och riskera att de blir bränt och förstört.
 
Jag är ju nöjd med det svarta, så de så!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: