VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördag lördag lördag

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade med ett ryck i morse och trodde jag försovit mig när jag såg att klockan var 8. Men kom snabbt på att det ju är lördag. Pigg och vaken så jag gick upp, följt OS och gjort lite annat.
 
Grattis Sverige till stafett guldet!!!
 
 
Precis kommit hem efter en runda på Ica, var tvungen och ha mer dill, gjort en god potatissallad i förmiddags som jag tänkte göra mer av imorgon och ha med som lunch kommande vecka.
 
Nu blir de damma och städa av här hemma, färga håret (utväxten), få i mig en midda, såklart potatissalladen jag gjort, och sen får vi se om jag får sällskap till Melodifestivalen eller om personen bangar..haha...tror det blir att se den ensam faktiskt, brukar aldrig ha fel när jag känner något på mig.
 
Nåja, trevlig lördag till er alla....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: