VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag

Kategori: Jag o min vardag

 
Sitter i Hässleholm på min aktivitet. Ont ont ont i det onda..haha..är iaf glad att de släppt i höger sidan. Men mindre kul att vakna varje morgon med så förbannat ont i nacken, skuldran och i armarna och att de domnat av och sticker i fingrar. Helvetes irriterande när man inte kan röra sig som man brukar. Bara och hoppas på att det släpper nån gång, annars får jag väl uppsöka sjukgymnasten igen eller läkare. Vill bara veta vad det är och få bukt med det. För är nu inne på 4e veckan, tröttsamt.
Nähä nog gnällt minsann..haha
 
 
Imorgon är det fredag och OS invigning, vilket jag såklart inte ska missa, eller jo lite blir de kanske, eftersom jag inte kommer hem förrän vid 17-tiden med tåget. Funderar på att köpa nån snabbmat på vägen hem, typ en pizza, riktigt längesen jag åt.
 
Oxå ska jag bestämma mig för en sak oxå angående imorgon, om jag vill eller inte vill. Tur att det inte är ett livsavgörande val..haha!!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: