VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hässleholm

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Jaha, varit på möte idag i Hässleholm.
Så från och med kommande torsdag och 6 veckor framåt så ska jag vara där inne mellan 8.30-16.00, utom onsdagar för då är jag ledig. Detta är ett steg i rätt riktning för min framtid och kommande karriär.
Hoppas på det bästa såklart, men som alltid så tar jag en dag i taget och agerar därefter. Har funkat hela mitt liv, så varför ändra på detta nu. Nä, då blir de bara fel ju.
 
Nu blir det och planera..ja ni läser planera..haha..men det gäller planering av min kost, haft stora problem med min IBS nu i nästan 2 månader, vilket resulterade i att jag mådde sämre än vanligt igår, kramper, ont och illamående hela dagen så jag knappt kunde röra mig, låg i fosterställning i sängen så gott som hela dagen. Så från igår vid 17-tiden åt jag inget alls förrän idag vid 15-tiden. Har inte vågat, men än så länge känns de lugnt, hoppas de fortsätter så.
Och eftersom jag ska göra matschema nu en vecka i taget så ska jag nog få bukt på det hela. Bara en del som ska uteslutas helt och sånt där
 
 
Med andra ord en lugn fredag
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: