VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

idag åker du ut

Kategori: Jag o min vardag

 
 
haha, nu undrar ni väl över rubriken. Men lugn, det är bara julen som ska ut. Vill passa på och göra det nu under de lediga dagar jag har kvar.
Alla prydnadssaker och dukar åkte bort igår och sen tappa jag lusten. Tycker ju att det är så mysigt med massa julpynt, blir sådan värme i hemmet på nåt vis.
 
Så nu ska jag snart dra igång med att plocka bort resten av julpyntet, hälften kvar, damma överallt, stryka dukar och lägga på, byta gardiner i köket. De blir ett X antal timmar jag har framför mig, ja om jag ens blir klar idag. Om inget annat så får jag spara dammsuga och torka golv till imorgon.
 
Skulle tvättat idag med, men de fick jag avboka pga kunde inte slita mig från "The Walking Dead" inatt, och det resultera i att jag somna runt 7.30 i morse. För att sen vakna vid 10 av att en person stod och knacka på min dörr och sökte min granne. Alltså hallå jag kan då verkligen inte hålla koll på mina grannar. Lite irriterad var jag allt eftersom jag nästan nyss somnat. Men fick i alla fall 3 timmar sömn till. Så inatt hoppas jag kunna vända dygnet lite...dröm vidare tänker jag, så dålig som jag är på att kunna sova så blir de säkert en lång natt.
 
Har varit en lugn och skön helg utan fest och folk, man behöver det ibland
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: