VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kör på idag med.........

Kategori: Jag o min vardag

 
 
.........att städa efter julen. Allt julpynt är borta, bara stjärnan och staken kvar, plus stryka gardiner till köket. Men vardagsrum och kök är städat från golv till tak. Planen är att bli klar idag, men vi får väl se. 
Ser väldigt naket ut utan allt julpynt, med tanke på att jag alltid har såååå mycke.
 
Imorgon ska jag ringa och äntligen få ett datum för när min nya soffa kommer. Hoppas och håller tummarna för att de inte tar flera veckor. Hade ju inte varit fel och få den denna veckan, fast så fort tror jag inte det går faktiskt. Men nästa tycker jag helt klart.
 
Det positiva med ny soffa blir ju att jag äntligen kommer att använda min 3 år gamla tv i vardagsrummet, för även om den är 3 år så är den bara använd som om den är ca 3-4 månader gammal. Blir så när man har tv i sovrummet och inte gillar och ligga i en skinnsoffa. Men nu blir de en STOR tygsoffa med divan i båda ändarna. Så då kan de ju inte bli annat är mysigt och behagligt och ligga i den. Åååå vad jag längtar nu då
 
Uppdatering kl: 12.45
Ringde ekeby möbler och fick då veta att min nya soffa kommer denna veckan. Gissa hur lycklig jag är nu då på en 10 skala....12 såklart..haha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: