VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mitt i veckan

Kategori: Jag o min vardag

 
Go'morron!!
 
Men..onsdag redan, alltså var tar dagarna vägen..hmm. Ja ja, min lediga dag i alla fall.
Så idag ska jag göra ett gäng kåldolmar, mmm vad gott det ska bli till midda idag. Och på det som blir över av kålen och färsen blir de kålpudding.
Sist jag gjorde detta var i april förra året, gör det alldeles för sällan även om jag fryser in och har ett tag, får bli bättre på det.
 
Annars idag då? Jo lite städning, få tag på vaktis för jag har stopp i köksvaskarna, kranar jag vatten så är där fyllt på typp 1 min och sen tar de en hel timme innan de runnit ner, så hoppas verkligen han kan komma, annars blir jag ju galen av att inte kunna diska.
 
Nu ska jag göra mig klar och ner på Ica en sväng.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: