VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke idag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
landade med tåget i Hässleholm strax innan 8.30. Var sedan på Miroi till halv 3. Vidare till optikern och nu blir de läsglasögon, eftersom jag ser lite suddigt när texten är liten, så jag kan läsa mina böcker på kvällarna. Annars inget fel på min syn.
 
Och tidigt i eftermiddags fick jag överraskningens sms, att mitt paket kommit. Mitt SOFFBORD..gissa hur glad jag blev. Försökte ragga skjuts så jag kunde hämta ut det, men ingen tur alls förrän mamma ringde och sa att hennes granne kunde hämta upp mig med paketet. Så glad jag blev.
 
Så när jag kom hem vid 16.30 blev de bara in och sen montering direkt. Så jävla fint blev det, synd bara att man på bilden inte kan se att de är en hyllplan under bordsskivan, men så är de när de är svart mot svart. Jag är i alla fall sååå jätte super nöjd.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: