VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nattlig Nostalgitripp

Kategori: Jag o min vardag

 
 
God fortsättningern på det nya året till er alla!!
 
Igår så bestämde jag mig ju för att bojkotta allt vad festande heter. Kände inte alls för att åka iväg. 
Men vid 22-tiden dök ett oväntat besök upp och det blev vin och öl för oss. 
Vi satt och snacka och jag kom på att jag hade en skivspelare, så den drog jag fram och koppla in  till min stereo och plockade fram ett x antal vinyl skivor från 80-talet, bl a Europe, och sen satt vi och lyssnade och drack till runt 5-tiden i morse. Riktigt kul och trevligt.
Den där skivspelaren måste jag ju helt klart använda oftare, kraftig nostalgi ju
 
Tack för en trevlig nyårsafton, du vet vem du är
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: