VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Säsongspremiärer

Kategori: Serier

 
 
Härligt att alla serier börjar dra igång igen.
 
Som t ex. Arrow, The Walking Dead, The Originals, The Vampires Diaries, Pretty Little Liars, Ravenswood, Supernatural som är några av mina favoriter. Såklart finns de fler, men palla rabbla..nej tack. Kolla in min kategori 
TV program/serier så kan ni läsa om en del av de jag följer.
 
Finns såklart Hannibal, Teen Wolf, Warehouse 13 m fl oxå.
 
Vad gäller Sons Of Anarchy får man nu vänta ända till september...suck..och de ska tydligen då vara den sista säsongen som kommer att sändas..ännu mera suck och snyft
 
Har ni tips på fler i stil med dessa tar jag tacksamt emot detta
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: