VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fruktansvärt hett idag

Kategori: Dagens midda

 
Pust och flämt vad det varit varmt idag och är fortfarande. Tur att lokalerna jag är i är svala. Men såklart tar man sig ut i solen ändå. Ett måste mellan varven.
Riktigt trevliga kurskamrater har jag oxå där inne.
 
Precis provat något nytt till min kycklinggryta. Barillas Risoni, har ni inte provat detta så är mitt råd att göra det. Kan ersätta ris till exempel.
Kolla min matblogg om ni har lust
 
 
 
 
Nu blir det att låta maten sjunka och sen ta en runda på mitt motionsredskap, 10 min x 2 blir det idag, blir ca 7-8 km, lagom känns det som. Har ju sjukgymnasten imorgon förmiddag en timme. Så mer träning för knet då som gäller
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: