VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hade vägarna förbi

Kategori: Jag o min vardag

 
Blev en runda på Ica när jag kom hem från Klippan med tåget. Såg ju att där var billig och god glass. Dock inte alla sorter och välja på. Den där päron och lakrids har jag nog aldrig provat. Men minns när jag var liten hur god GB:s päronsplitt var. Endast 5 kr/paket...slurp
 
 
 
 
Spagetti & köttfärssås till middag ikväll och sen får jag väl ta lite glass till efterrätt, men de får bli efter min kvällspromenad. Ser ut och bli en sen sådan pga värmen. Tror jag ska passa på och spana lite efter kantareller oxå, sett många lägga ut på facebook att de plockat. Vill ju jag med. och påtal om att plocka, vet ju ett ställe fullproppat med blåbärsris. Hoppas kunna plocka lite av dessa oxå när de mognat. Bra och ha i frysen till mina smoothies.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: