VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helst naken

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Oj oj oj, vad jag städar och röjer här hemma idag. Gick upp halv 8 i morse och började nästan direkt. Okej lite pauser har jag såklart. haft Får passa på och fixa detta riktigt ordentligt medan jag har semester. Så imorgon ska jag belöna mig med att åka till Väla och shoppa, måste verkligen ha fler sådana där under knäet korta byxor. För denna värmen verkar hålla i sig länge än.
 
Så man kan ju säga att alla jeansen oxå har semester.
 
Önskar att man kunde springa naken överallt i denna värmen som de gjorde på stenåldern. Men nejdå de går inte nu på vår tid för då blir man våldtagen eller tagen av polisen för föragelseväckande beteénde. Hände ju med en man häromveckan som massa folk snappat upp på facebook. Var han full eller nåt, eller var de bara ett vad om att han minsann skulle visa att han vågar. ja det är frågan.
Jag hade i alla fall inte fegat...haha..ni som känner mig vet.
Finns en halv sådan incident på Flamingo i slutet av 90-talet. Kanske någon läsare var där och minns...hahaha!!!
Nåja, hemma i min lägenhet kan jag i alla fall springa så mycke naken jag vill och när jag vill, så de så!!!!
 
Nä nu ska jag ut och rota runt i köket och se vad jag vill ha till midda ikväll. Eller kanske ska strunta i det och göra våfflor, varit sugen på det ett tag nu ju.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: