VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inga hemma i det stallet

Kategori: Tankarna flödar

 
Fick för en stund sedan ett mail från en 24 årig kille, som löd så här:
 
"Hej! Hur är läget i det fina vädret? Använder du p-piller? Vill du ha barn med mig i framtiden?"
 
Snacka om att jag fick mig ett gott skratt. Han missa totalt att jag blir 47 år i år, vilket innebär att det ju är kört för mig att kunna bli gravid. Ni som känner mig vet att jag inte vill ha barn, så han kontaktade verkligen fel person. Han känns bara som en korkad desperat pojkspoling, och gissar på att han skickar runt detta mail till allt och alla som är tjej. 
Sjuk värld vi lever i, fast det är inget nytt. Ingenting förvånar mig längre.
 
Till saken hör att han skickat detta mail till mig om och om igen, säkert 5 ggr på en timme. Slutar han inte så får jag väl blockera honom. Den siste idioten är inte född än....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: