VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra start på dagen

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Idag var det inte kul att vakna, tänkte ju ta en promenad klockan 7 i morse, men de gick verkligen inte. Har träningsvärk från igår. Men smärtan jag har i knäet är värre, den är icke nådig. Hoppas att den kommer och försvinna med tiden i och med träningen.
Träningsvärk hör till, men inte det onda även om jag haft ont dagligen i 3 år nu.
 
Får försöka mig på en promenad ikväll om det går.
 
Idag kommer mormor hit. Mamma ska hämta henne vid tåget i Hässleholm, ska bli kul. Inte träffat henne på 2 år tror jag det är. Hon bor ju i Trelleborg och rätt lång väg när man inte har körkort och bil
 
Snyft, har även fått ta ut min stav i tungan. Gjorde det igår, varit torr och sårig i munnen och tungan har känts konstig nu en vecka, plus ont i halsen när jag sväljer. Nåt som inte stämmer. Och staven var då jobbig och ha, hoppas kunna sätta tillbaka den igen. Känns sjukt konstigt att inte ha den där. Lite separationsångest..hahaha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: