VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lift x 2

Kategori: Jag o min vardag

 
 Precis fått i mig lite mat, stekt ytterfilé med stekt potatis och sallad. Hoppas magsåret inte krånglar pga sådan mat.
 
 
Såklart varit på min aktivitet idag igen. På väg till tåget i morse så kommer en bil körande och stannar intill mig där jag står och väntar på att kunna gå över vägen. Väldigt nära hemmavid. Det visar sig vara Lisa som går med mig på ÖB, hon erbjöd mig lift, himla snällt.
 
Varit en bra dag där inne, men där är alltid kul och trevlig med bra människor. Har bl a gjort en nyckelring av sånt där paracord band som jag visa förra veckan i form av ett överlevnads armband.
Kollade lite på youtube hur man gjorde, sen testa jag själv och det blev rätt direkt som om jag inte gjort något annat. Ska ta foto sen så ni får se, för de vill ni vill? Ja klart ni vill...haha
 
Fick sluta kl:15.00, en halvtimme tidigare, sådant blir man glad över. och även nu erbjöd mig Lisa lift hem, tackade såklart ja, så kom jag hem ca 30 min tidigare.
 
Imorgon är det då min sista dag och sen semester i 2 veckor. Kan nog bli skönt, min plan nu är en storstädninga av allt mellan tak och golv, ja en sådan jag gör varje sommar. Lär ju ta några dagar, men det gör inget. Gillar ändå inte att vara i solen.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: