VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nästa vecka

Kategori: Jag o min vardag

 
Sitter inne i Klippan och vill bara hem och ligga ner i fosterställning, 3 timmar kvar. Fy fan vad min mage krampar och svider, mår illa och allmänt kass. Pågått nu i 2 månader. Misstänker magsår, och som alltid så går jag för länge med nåt. Det känns nära nog ett gallstensanfall, symtompen är ungefär desamma. Hur jag vet detta? Jo, för jag fick opererat bort gallan 1997, tack och lov.
 
Men får vänta med läkare till måndag, vill inte ha någon frånvaro av att åka till läkaren. Behöver ju bara träffa läkare för att få ett svar på vad det är och kanske någon medicin som hjälper. Så kan jag ju bota den under mina 2 veckor som jag har semester.
Ganska jobbigt detta, för vet snart inte längre vad jag kan äta.
Frukostarna klarar jag mig alltid igenom utan smärta.
Har hög smärtgräns och är envis, så till nästa måndag klarar jag mig nog.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: