VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Spontant telefonsamtal

Kategori: Jag o min vardag

 
Igår vid 20-tiden när jag låg som mysigast i soffan och kollade serien 24 så ringer telefonen. En person som sa att den var nära Perstorp och fråga om jag ville ha besök. Och eftersom det var ett tag sen så sa jag ja, gillar ju spontana saker.
 
Personen hade med sig vin och cider, hur gott var inte det då. Satt uppe och snacka och hade trevligt till 3-tiden inatt. Ångrar inte en sekund att jag sa ja till besöket. Får vi snart göra om igen.
 
Och ändå var vi uppe vid 9-tiden idag, och nu står ärtsoppan på spisen och puttrar, spännande och se om det blir gott. Vet inte varför jag aldrig kokt ärtsoppa, har väl hel enkelt varit enklare och köpa de där färdiga paketen på Ica. Men blir detta bra så blir de aldrig mer färdigköpt.
 
Och idag får man väl se vad lördagen bjuder på
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: